Cannock
Dochteronderneming van DAS
Dochteronderneming van DAS
Bij Cannock heb ik mij bezig gehouden met content marketing en branding. De naam van Cannock is verandert waardoor de organisatie een complete rebranding nodig had. Ik heb een strategisch rebrandingplan geschreven. Verder heb ik het project opgestart en in de stijgers gezet zodat het moeiteloos kon worden overgenomen door een communicatie specialist.
De content strategie was gebaseerd op het 3H model. Dit is uitgerold over de website, nieuwsbrieven, content items en social media. Het branding vraagstuk is gestart vanuit het ontwikkelen van een heldere missie, visie en kernwaarden.
Lead generatie heb ik door middel van content opgezet. De gehele marketingfunnel is ingezet om prospect naar binnen te trekken en op te warmen naar een marketing qualified lead.
Bij Cannock heb ik een aantal marktbewerkingsplannen gemaakt. Deze plannen gaven een helder beeld van een segment. De sales afdeling gebruikt deze plannen voor hun sales aanpak.
Rebranding en samenvoegen van 3 verschillende merknamen naar 1 nieuwe merknaam.
De content strategie is uiteengezet door middel van een duidelijke seao aanpak. Dit heb ik ondersteund met paid advertising.